Logga in Bli medlem

Forum

Jag har sett en artikel där ni testat Coca Cola från olika länder, och det skulle vara intressant om ni gjorde detsamma med Pepsi. Jag tycker själv att Pepsi från Tyskland är så mycket godare än Pepsi från Sverige. Skulle vara väldigt intressant att veta.

Skrivet av Nefus 2008-06-02 17:14

Kommentarer

Jo, det skulle vi absolut kunna göra. Utländsk Pepsi brukar vara lite svårare att hitta, men vi får helt enkelt börja hålla ögonen öppna :-)

Martin Gunnarsson 2008-06-03 09:35

De säljdes utlänsk Pepsi på öb förut. dom hade bara klistrat över en lappa där det stod en sträk kod och 2kr pant. de fanns både lihgt och max.

Marcus Alm 2008-06-04 21:17

Pepsi??? Varför Pepsi???
Men om du vill ha tysk Pepsi så kör till LDHL den är kanske inte tysk men på god väg dit.
Jag har för mig att dem har haft tysk Pepsi innan.
Och spansk Pepsi är inte så specielt god jag gillar mest coke men jag var i spanien och affären hade bara Pepsi så jag köpte den.
Jag tog en klunk och har inte druckit Pepsi sen des ( men det var bara för 2 veckor sen men ändå) kan ha vatt för den var jummen

Hegge ( The cola lover ) 2008-06-26 18:57

Pepsi??? Varför Pepsi???
Men om du vill ha tysk Pepsi så kör till LDHL den är kanske inte tysk men på god väg dit.
Jag har för mig att dem har haft tysk Pepsi innan.
Och spansk Pepsi är inte så specielt god jag gillar mest coke men jag var i spanien och affären hade bara Pepsi så jag köpte den.
Jag tog en klunk och har inte druckit Pepsi sen des ( men det var bara för 2 veckor sen men ändå) kan ha vatt för den var jummen

Hegge ( The cola lover ) 2008-06-26 18:57

srry för två innläg var inte menningen banna mig inte

Hegge ( The cola lover ) 2008-06-26 18:58

Ingen fara, ärliga misstag är inget att jaga upp sig över.

Martin Gunnarsson 2008-06-26 20:42

Skriv kommentar

NamnE-post

Kommentar

Spamskydd: skriv koden 2454 i fältet nedan.

Copyright © Martin Gunnarsson och Fredrik Björeman 2005-2010. Allt innehåll ägs av respektive upphovsman. Webbplatsen använder cookies.