Forum
Nya Fulcola är väldigt ny, och har säkert en del små barnsjukdomar. Här tar vi glatt emot era synpunkter och felrapporter, så att vi kan rätta eventuella fel så snabbt som möjligt!
Skrivet av Martin Gunnarsson 2010-07-28 17:04
Kommentarer
Vi förstår absolut, forumet har aldrig varit någon högprioriterad del av sidan, och därför har nog inte så många använt det, men vi vill givetvis uppmuntra alla att diskutera mer med varandra, så vi kommer att lägga lite mer krut på det framöver. Kanske inte i morgon liksom, men de kommande veckorna.
Martin Gunnarsson 2010-07-29 19:29
Stämmer verkligen betygsättningsskalan på sidan http://www.fulcola.com/reviews? Jag tycker att omdömet för två stjärnor för smaken ("Helt OK cola, men den har helt klart sina brister.") låter som det var bättre än omdömet för tre stjärnor ("Mycket tveksam smak, drick endast i nödfall.") Likadant med förpackning. Omdömet för två stjärnor ("Ingen större mängd energi, kreativitet eller pengar har lagts ned på att designa denna förpackning.") låter en aning bättre än det för tre stjärnor ("Likgiltig design. Gäsp.") Har de råkat bli omkastade?
Monica 2010-08-01 13:39
Saknar nåt bra sätt att lista butiker och sedan se vad dom har för color. Sedan skulle jag också vilja kunna välja en butik och sedan mata in vilka color dom hade. Som det är nu måste man gå den omständiga vägen att först välja cola och sedan klicka sig fram till butikstipset.
Mårten Wikström 2010-08-23 23:02
Alla de sakerna finns på att göra-listan, vi hoppas kunna ha dem på plats under hösten.
Martin Gunnarsson 2010-08-23 23:31
-En chattforum där den som skriver tvingas sitta och plita på en MÖRKLAGD SKÄRM !.-Bilden är ljus och fin,men så fort man försöker skriva nåt så svartnar det...
-JÄVLIGT SMART !!...
Micke 2011-06-09 04:48
i för sig ingenting om just den här forumversionen men tycker att ni bör om organisera forumet lite grann. Det är väldigt jobbigt att kolla i det nu. Tycker det bör finnas rubriker och sånt.
Typ Svenska color, Utlänska, övrigt och offtopic kanske. Bara förslag men hoppas ni förstår vad jag menar.
Filip 2010-07-29 00:48