Logga in Bli medlem

Forum

Jag sökte lite Google så hittade en bild på chocolate coke. Det såg lite coolt ut. Jag vet ej om denn kommer någonsin säljas i affärerna. Hoppas att den kommer komma ut i affärerna någon dag ser lite fram emot det. Undrar bara hur den kommer att smaka. cola med choklad smak låter gott eller inte.

Här är en bild på Chocolate coke: http://img18.imageshack.us/img1...colatecoke.jpg

Skrivet av Chocklad mannen 2009-04-16 17:05

Kommentarer

Snyggt photoshopjobb, får man säga. Lite snabbt googlande visar att det verkar ha varit populärt på sina håll (någon skribent refereade till att det varit så populärt där han växte upp på femtiotalet att han var förvånad att inte alla kände till idén) att blanda chokladsirap med cola. Kanske något man borde prova någon gång?

...

Finns det händelsevis någon här som redan har provat?

Fredrik Björeman 2009-04-16 21:46

På ett hak i San Francisco kunde man få Coca-cola med extra smak av vanilj, körsbär eller choklad, men jag tror faktiskt att jag tog körsbär. Jag vet inte hur bra chokladcola passar till mat :-)

Martin Gunnarsson 2009-04-17 09:04

Här är en större bild på Chocolate Coke: http://img13.imageshack.us/img1...colatecoke.jpg

Chocklad mannen 2009-04-18 00:07

choklad cola det låter gott bilden ser ju god ut! :P ja, man får hoppas på att den kommer till affärerna någon gång.

kycklingflaskan 2009-05-25 20:21

Alltså, jag som chokladälskare ser ju på chocolate coke med öppna ögon, men jag tror ärligt talat det smakar lite väl maffigt om man säger så.

Skulle vara grymt kul att prova dock. :)

Gabbe 2009-06-16 08:48

Jag drack cola med chokladsirap i USA, sjukt vidrigt...

Teodor Stig-Matz 2010-08-04 15:31

Det låter verkligen inte gott, men nästa gång jag är i USA måste jag nog testa!

Martin Gunnarsson 2010-08-04 20:32

Skriv kommentar

NamnE-post

Kommentar

Spamskydd: skriv koden 8803 i fältet nedan.

Copyright © Martin Gunnarsson och Fredrik Björeman 2005-2010. Allt innehåll ägs av respektive upphovsman. Webbplatsen använder cookies.